förlåt sofia <33

hej <3
Jag vill bara säga förlåt Sofia att jag inte har bloggat men jag har inte tänkt på det.. <3
Ska absolut börja igen! <3

Kan berätta vad jag gjorde då jag var hos Pirat igår!
Jag red barbacka på banan medans min kompis hoppade med Witterpir.
Tränade mke serpentiner och volter, Han gick fett fint i alla gångarter men travade mest.
Galopperade bara lite men han var jätte fin! <3
Var JÄTTE nöjd med Pirat då och han fick många kramisar :D <3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

TILL SOFIA.

Sofia..
Du är som en syster för mig..
Du är snäll som en syster..
Jag gillar att det känns som att du är min syster!
För du är så fin!
Du är så snäll!
Du är underbar Sofia!
Du har den finaste och underbaraste ponnyn i världen och du låter mig ta hand om han <3
Sofia..
Du är bäst..! <33


Kramisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0