Hejsan <3

Red Pirat idag :)
Jag red på banan först med sadel och tränade dressyr.
Eftersom det inte har gått så jätte bra för mig och han att galoppera på mittvolten så tänkte jag träna på det idag men det gick inte så bra..  Grejen är att är som en pinne och han är så svår att få ställd i galoppen!
fettgrymt med svårt! Men det ska så småning om fixa sig innan tävlingen.. <3
Älskar ju såklart Pirat lika mke ändå! :) Alla gånger går det ju inte bra heller ! :) Men jag ser ändå fram emot att få lösa ett till problem vi har !:) Fick ju förut lösa det där med att galoppera på fyrkanspåret utan att han svängde av banan i 90 och tvärnita :) det är nästan helt borta ! Föresten så hade vi lagt bud på ett par vita ridbyxor, Vi fick dom så dom kommer om några dagar. Ändå värt! 60 spen för vita ridbyxor som brukar kosta typ 300-500 ? xD Dock är dom "begangnade" men sprolla? Fett värt! :) Sen håller vi på att leta kajav också :)
Men nu ska jag typ chilla å lyssna på musik :)
Imorn äre skola men det ska ändå bli asum att få träffa bästavännen <3 Å klassvännerna :) HAHA Klassvännerna!?
såp himla randoom ord :O
Aja intressant intressant :) Ha det så bra alla fina! <3

Kramis , Celina

Kommentarer
Postat av: Sofia H

Jag tror ni kommer lösa det galant! Det handlar bara om att Pirat är lat, för han är varken stel eller svag i galoppen, han bara låtsas. Och kommer han undan med det så fortsätter han :P

Begagnade äger ju, då har någon redan ridit in dom :)

Jag är ett big fan av secondhand, det slösar mindre på naturen och alla framtidens resurser!

Jag ska också chilla och lyssna lite på musik nu. Skriva lite skolarbete också tror jag :)

2011-04-25 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0