Piratbloggen!

Nu har jag bytt blogg till Piratbloggen och det är På grund av att jag bloggar ju bara om pirat så då bytte jag namn och så också ;)
Hon som gjort Header är min Kompis natalie och hennes blogg heter Natella.blogg.se  :D
Hon är kung på att fixa design och header ;)
Idag är det söndag och jag hoppas VÄRKLIGEN att jag hinner fara till pirre plutt :D
Jag är ju i piteå.. Jag vet inte när vi ska hem men jag hoppas att det  blir på ett tag iallafall .. :)
Jag saknar Pirat bomb mke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 ;(;(;(
Om jag hinner fara dit idag så ska jag träna ökning i trav skritt och galopp och arbeta lite över bomar så jag ska veta  hur jag ska göra för att han ska lyfta benen ordentligt ;) <33
Hoppas hur mke som helst att jag hinner fara dit!! annars promenerar jag dit!!!

Aja ;) Nu ska jag klicka runt lite på datan och hoppas på det bästa! :D <3

Heeejråååå <3

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Godmorgon! Sovit gott i natt? :P

2011-04-03 @ 10:59:13
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så fin bloggen är :)

2011-04-03 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0