smiley


Hejsan!
Det är inte tänkt att jag ska blogga nu men jag har inte så mke annat för mig .
Idag har jag varit med Alida :) Vi var på stan och typ åt glass. Vi gick över tegs bron lite fram och tillbaka i för små skor och jag fick skavsår ;) Intressant!
Åh.. Vill att det ska bli måndag så jag får träffa den finaste..
Men helgen går fort!
Imorgon är det Söndag och då ska jag sova hos Alida eftersom min mamma ska till övik.
Sen så far vi väl vid 11-12 tiden på måndag :) <3

Yesyes ! :)
Men nu ska jag ta och borsta tänderna och sen ska jag gå och lägga mig :)
Inte härligt att jag vaknade halv fem på morgonen imorse och inte kunde somna om... ;)
Men vid 9 tiden imorgon bitti ska jag hälsa på Mille. Grannens hund och gå ut med han och så :)

Ha det så bra alla fina!! <3

Kramis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0