Ingen rubrik

hello hejsan! :) Today it is sunday and im going to Pirat plutten! :D Im going to rida ut  with mina kompisar Rebacka and Alida! :) Alida going to rida witterpir och rebecka ska ride Tinna ;)  jag ska ofc rida Pirat plutt :D it will bli roligt! :D


Sry att jag skrev på svengelska.. Hoppas ni förstod ändå! :) Men ni har uppfattat det rätt om ni såg att jag skulle rida ut med mina två kompisar Rebecka och Alida :) Yesyes :D

Ehm, Vi kommer fara vid halv sex eftersom min brorsa ska ha bilen och ha fotbollsmatch till fem :)
Btw, Jag ska ta bilder från stallet å lägga utt seeen :) <3

Hare bäst påwnie heeets <3


världen sötaste ofc <3 :]

// Cäälinish <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Alla schabraken finns fortfarande kvar, men har en till som är intresserad av det vita, är du intresserad av det marin blåa schabraket + huvan med röd kant? Kostar endast 200kr tillsammans :)

Om du bara är intresserad av det vita schabraket så kan jag sälja det till den som ger högst bud ;)

Börjar på 60kr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0